fredag 3 december 2010

Listan dag 04 - Det här har jag ätit idag

Jotack, det var ju rätt dag att prata om det jag ätit. Min sämsta matdag på riktigt länge. Lite för stressad och flängig för att hinna tänka kring maten, handla och laga. Så här såg det ut:

Frukost: 2 toast med fyrkorn, jordnötssmör. Te.
Förmiddag: 1 liten yttepyttebit av pepparkakskladdkakan jag bakade till bake sale. Kaffe.
Lunch: Rester av en saffranspasta jag gjorde igår. Mycket liten rest.
Mellanmål: Lite mozzarella och ett kokt ägg. Kaffe.
Middag: 1,5 pizzaslice.
Kvällsmål: Fika på kören. Antingen bara te eller så någon liten kaka till. Jag vet inte ännu.

Herregud. Undra på att jag inte känner mig i toppform. Jag har ätit bra resten av veckan men detta var för sorgligt. Alldeles speciellt med tanke på att jag dessutom tränat hårt.

Nya tag imorgon.

Inga kommentarer: