torsdag 5 juni 2008

Jag saknar mina gamla kolleger.

Så är det bara. Helknäppa. Inget fel på de kolleger jag har här, men de är liksom... normala.

Mailkonversation igår. Massmail, typ.

Mail 1:
Terve och moi och sena hela punten mensjor. Hoppas att är bra med hela tjocka bunten.
Tjing och adios.

Mail 2:
Yo ho!
Hela punten mensjan X mår para pra :-)
Jobbet är underpart så her års!
/X

Mail 3:
Knasbullar e ni hela högen.
Tur att man sjelf är så sansad!
kramisar
Y
P.S. min långfingertå på vänster fot är lila. Bifogar
foto. Sprang in med den under en öppen dörr.

Mail 4:
Meh! Det är nåt fel på dina tår! De är små gubbar ju. Scary!

Mail 5:
Split personality.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Shit! I'm famous! Synd att du inte lade upp bilden på min lila tå (mina små gubbar). Kram Y

Åretruntparadiset sa...

Y: Upphovsrätt vettu... Då kanske fotografen kommer och jagar mig :)

Anonym sa...

Härmed ger jag mitt tillstånd till att du publicerar min färgskiftande tå. Snälla snälla snälla - smågubbarna vill också vara med.

Votum bloggar sa...

Men åååh. Nu är de obehagliga små tårna även där... Huva!

Åretruntparadiset sa...

votum: visst är det hemskt. Måste fylla på med inlägg riktigt kvickt så de halkar ned. Du är allt bra snäll, förresten. Här har öppnats små paket och förpackningar en lång stund. Till min och kollegans stora förtjusning.