onsdag 22 september 2010

Det här är ju ingen modeblogg, men...

Igår köpte jag de skönaste brallor jag någonsin provat.

För att citera en av webbplatsens (garanterat fejkade, byxorna är ju helt nya) recensioner:

"Ok ...these may be the most flattering and comfy pants I have every owned ! They fit beautifully , are very slimming, look great , and feel like pjs !"

Det är ett par svarta stretchjeans som har hällor för skärp så att de sitter uppe och inte halkar ned som stretchbrallor så ofta gör. Jag kommer att bo i de här brallorna. Och jag ska genast tillbaka till Roots och köpa ett par i marinblått också. Och två par i marin till Större, för hon kan använda dem som skolbyxor.

(Jag köpte en härlig höstkofta, ett par tights att träna i och en lång t-shirt också när jag ändå var där. Så kan det gå. Jag älskar Roots.)

2 kommentarer:

Foo Bar sa...

Men var är bilderna?

Åretruntparadiset sa...

Foo Bar: Det är något jädra hack på webbplatsen som är interaktivt och det går därför inte att spara bilderna. Eller åtminstone inte utan att lägga mer energi än vad jag för tillfället har till övers :).