måndag 28 mars 2011

Arla morgon

Jag är så trött. Eftersom det är sverigeresa och Högskoleprov på gång tänkte jag försöka ställa om tiden till sverigetid redan några dagar i förväg. Jag gick alltså och lade mig klockan nio igår. Jag var trött då, så jag tänkte att jag skulle somna. Men det gjorde jag inte. Möjligen småsov jag litegrann, men klockan ett tittade jag på klockan och lade mig på spikmattan och efter det slappnade jag av och somnade och kunde riva bort spikmattan någon timma senare.

Imorse ringde klockan 05.00. Så det är inte så sprudlande i Åretruntparadiset idag. Fördelen är väl att jag åtminstone bör vara trött ikväll så att jag somnar. Tanken var att gå upp fyra imorgon bitti. Vi får väl se hur det går med det.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Är högskoleprocet på lördag? Ja, det är nog inte helt fel att försöka ställa om lite innan du åker när du måste upp i ottan och skriva prov! Stort lycka till!
Du ska inte flyga KLM på fredag? Då kan du få sällskap av Lovisa och Hubert :). Kram!

Åretruntparadiset sa...

Karin - tusen tack för lyckönskningar! Nä, jag flyger lite tidigare, på onsdag kväll med Lufthansa. Jag brukar försöka flyga Lufthansa över faktiskt, de flyger via München (eller Frankfurt men jag gillar München) och de brukar inte vara försenade och jag gillar att byta i München, det är smidigt och fint där. Härligt att de dina snart är på plats!

Unknown sa...

Bra att du flyger med Lufthansa, vi har ju, som du vet, inte haft den bästa turen med KLM. Ska försöka flyga med Air Canada alt Lufthansa tillbaks till Montreal.
Ja, det är helt galet underbart att de snart är här!

BaraJag sa...

Lycka till på provet och jag hoppas att du får och hinner göra allt den tid du har på dig här hemma..välkommen hem i sommar!!
Gunmari