onsdag 11 februari 2009

Idag har jag shoppat loss på Läkarmissionen

Vad sägs om dagens fynd?

Ett par längdskidor till mig själv - de ser helt nya ut!
Dito pjäxor.
Dito stavar.

Ett par längdskidor till Fröken Mindre.
Dito pjäxor.
Dito stavar.

Ett par längdskidor till Fröken Lite Större.
Dito pjäxor.
Dito stavar.

Ett par extra pjäxor i felaktig storlek som ingen behöver (men vad gör det, när de kostade 50 kronor).

Ridstövlar till Fröken Mindre.
Ridhjälm.

Till flickorna:
Ett par tretorn vinterkängor i gott skick.
Ett par POP-jeans, oslitna.
En snygg manchesterklänning som ser helt ny ut.
Tre par mössor, varav en vintage som ser ut som ett murmeldjur.
En långärmad tröja.
En t-shirt.
Ett hårspänne... och en hårsnodd.

Alltihop till det facila priset av 690 kronor. Obegripligt billigt.

1 kommentar:

Kajsa sa...

Jag och storebror fyndade där igår. Skridskor till honom, och en helt underbar resväska/koffert/bag i naturfärgat skinn till mig. Måste ses, superskön är den. Ska stå i vårt sovrum och bara vara fin. Hundra pix för båda. Och så fyndade storebror två leksaksbilar för sin guldpeng. Vi var mycket nöjda båda två och skridskorna invigdes samma eftermiddag. Finfin is vid badet.

Vad har förresten hänt med din förstasida? Jag ser bara sidhuvdet.