onsdag 18 februari 2009

Jag har blivit lite förälskad

Min nya kärlek heter Google. Det är ju helt suveränt att samla readern, mailen, hushållets gemensamma dokument, kalendern (delad med maken) mailen och en chatt (maken vägrar msn och stundtals gör även jobbets brandvägg det) på samma skrivbord åtkomligt från webbläsaren både hemma och på jobbet. Alldeles klockrent.

Så nu sitter jag på jobbet och ler nyförälskat. (Men. Hellre förälskad i Google än i Zlatan, som kollegan.)

Update: Eller. Är det bättre att vara förälskad i Google än i Zlatan? Tveksamt. Note to self; Ta upp med terapeuten..

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Jo. Hellre Google än Zlatan. Letmetellya.

Åretruntparadiset sa...

Kajsa: Ja, det var ju så jag tänkte först. Jag menar _Zlatan_. Hon är förresten förälskad i Henke Larsson också, så det så.