onsdag 27 januari 2010

Kanel och cayenne - Cinnamon and cayenne

Imorse tog jag cayenne i stället för kanel på min morgonlatte. När jag någon timme senare var på träningen hade jag stoppat kanelen i ytterfacket på ryggsäcken i stället för mobilen, som låg på köksbänken. Dags att intensifiera mindfulnessträningen.

This morning I applied cayenne instead of cinnamon on my morning latte. When I was at the gym a couple of hours later I had put the cinnamon in the pocket of my backpack instead of the mobile phone which was on the kitchen countertop. Time to intensify the mindfulness training.

4 kommentarer:

Mia sa...

*fniss* Det där låter som taget ur mitt liv. :)

/MamaMia

Åretruntparadiset sa...

MamaMia: Tur att någon känner igen sig ;)

Lo sa...

Häromdagen försökte jag använda ett post-it-block som mus till datorn. Det gick sådär.

Åretruntparadiset sa...

Lo: Nu skrattar jag. Tur som sagt att man inte är ensam :).