tisdag 16 december 2008

Nej. Jag klarade mig inte.

Over and out.

7 kommentarer:

Kajsa sa...

F*n också. Stackars, stackars, stackars. Hoppas verkligen att ni är friska till jul. KRAM!

Anna sa...

Krya på dig!

Det är lagen om alltings jävlighet när magsjuka härjar så nära jul.

Jag är tacksam att vi lyckats parera ledighet för barnen fr o m fredag eftermiddag. Kanske, men bara kanske, kan vi då hålla oss borta från skol- och dagisbacillerna de sista dagarna.

Kram.

Votum bloggar sa...

Och hur glad är inte jag som inte gick och åt lunch med dig.

Krya på dig och familjen!

Var dags glimtarn sa...

Hua, vi har nyss "varit där", det är en vidrig vidrig sjukdom. Hoppas den dragit förbi nu...Tack för kommentaren inne hos mig!

Åretruntparadiset sa...

Kajsa, Anna - Tack. Jag kryade på mig, så småningom. Men detta var sannerligen inte roligt.

Åretruntparadiset sa...

votum: Ja, tur va? Men du kan vara lugn, jag skulle aldrig gå ut och luncha med någon om jag trodde jag skulle få magsjuka. Jag håller mig undan :).

Åretruntparadiset sa...

Var dags glimtarn: Kul att du hittat hit. Kräksjuka är det värsta (som man inte dör av).