onsdag 19 november 2008

Jag när en liten jätte vid min barm


Åtminstone kan man undra hur det ska gå med hennes fötter. Jag köpte denna fantastiska sko i USA till lilla damen i storlek motsvarande europeisk 36. Och tror ni hon kan ha den? Nej just det.

Så nu har vi gråt och tandagnisslan och en mamma som lovat köpa en likadan sko på nätet. Tror ni det blir billigt? Nej just det.

Då måste man nämligen betala ordinarie pris plus frakt.

Någon som vill köpa en skitsnygg Ed Hardy-sneaker direkt från USA med kartong och allt för en femhundring? Hör av er.

2 kommentarer:

Anna sa...

*Suck* Det var ett par GRYMT snygga skor! Jag hade köpt dem rakt av, om det inte vore för att mina fötter är för stora...

Åretruntparadiset sa...

Anna: Ja, jag hade också gärna tagit dem, men mina fötter är också för stora... Tursamt nog har vi ju en lillasyster som kan ärva dem ifall vi inte får dem sålda.