måndag 3 november 2008

Less of me

Mitt mål kommer jag inte att nå. Det beror delvis på att jag lyckades gå upp två kilo över sommaren och fick alltså längre att gå till målet, idiotiskt.

Men sju hela kilo har jag nu lyckats göra mig av med! Kanske blir det bara sex kilo fram till 40-årsdagen om jag går upp lite i USA, men jag är ändå nöjd!

Jag får fortsätta traggla mig nedåt sedan. Till skidresan i februari räknar jag med att vara tillbaka på vikt f.b. (före barn). Då har det bara tagit 9,5 år :).

Och till det kommer bättre flås och lite muskler. Härligt för mitt arma, blodtrycksbelastade hjärta!

4 kommentarer:

Kajsa sa...

Heja! Heja! Du kommer att susa nerför backarna i Hafjell.

Åretruntparadiset sa...

kajsa: Vi må håpe det :).

Peter997s sa...

Jag tyckte att du var lite smalare, smidig som en panter:-)

Åretruntparadiset sa...

peter: Smickrare där :).