torsdag 9 oktober 2008

Det finns folk av alla sorter

Jag måste bara bjuda på en tråd jag råkade på på ett forum häromdagen. Temat för dagen; Bröllopsinköp.

Trådstartaren:
Första inköpet färdigt!
Ha ha...jag har gjort mitt första inköp till bröllopsfesten, toalettpapper!! Men det var inget åttapack ifrån Coop utan åtta vackra rullar med brudpar på.
Dyrt men absolut värt att lägga några kronor på en kul detalj.

Svararen:
kul med detaljer även om jag inte köpte just sånt papper men vara lite sugen på ica vanliga för det har hjärtan men jag blånekar om nån frågar hoppas det är vanliga toapappershållare där du ska ha festen nu då och inte sådana här stora rullar som dom satt in på flera ställen..hört om flera som råkat ut för det nämligen dom ställde papperen på handfatet vilket också fungerar men tar bort lite av iden

Trådstartaren:
*S* Ja, det får vi verkligen hoppas, så långt tänkte jag inte. Nåja, det ordnar sig nog.


Hallå?! Menar de på fullt allvar att de tycker att det är ok att torka sig med brudparet i rumpan?! Det var nog faktiskt det fånigaste och dummaste jag sett på bra länge. Jag ser framför mig hur de går och pillar loss toapapperet ur hållarna vid festlokalen för att byta dem mot de svindyra med brudpar på. Som folk ska använda till ni-vet-vad?!

Och sedan skrivs det i tidningarna om att bröllop blir dyra. Tacka sjutton för det.

1 kommentar:

Kajsa sa...

HA HA HA HA HA! Oj oj oj oj oj vad roligt. Eller sorgligt. Eller något. Mest sorgligt kanske? Men visst, var och en blir salig på sin fason. Det här med bröllop har verkligen blivit en helt galen business.

Själv rekommenderar jag giftemål en tisdag i mars. Då kan det hända att man uppgraderas till Strand hotels tornsvit i två etage. Utan extra kostnad. Jojo... :-D