onsdag 8 oktober 2008

Kasst, Gjensidige!


Här sitter jag och väntar. Och hummar. Och bloggar lite. Vad jag väntar på? Jo, Gjensidige (Tennant) och deras Live Support. Jag trodde själva idén med en chatt på webbplatsen var att man skulle få svar direkt. Inte att man skulle behöva vänta i en kvart. Då går det oerhört mycket fortare att få svar i deras telefonkundtjänst. Uselt, Gjensidige. Och min förfrågan rör en potentiell nyteckning av försäkring, vilket gör det hela ännu konstigare. Att de har tekniska problem syns väl på bilden ovan (tecknen), och det är ju heller inte så kul för mig som kund. Ska nog ta mig en funderare på den där försäkringen, Gjensidige.

Update: Jag fick svar, men inte förrän jag skrivit en ilsken kommentar om att jag hade väntat länge nog. De hade inte sett min fråga, något var väl tekniskt krångligt tänker jag. Men det spelar ingen roll, så tålmodiga som jag är nog få kunder...

2 kommentarer:

Votum bloggar sa...

Men vaddå? Räcker det inte med att företagen skaffa schyssta "killer-apps"? Menar du att de måste använda dem också? Puh!

Åretruntparadiset sa...

votum: Ja, jag är lite kinkig =).