torsdag 2 oktober 2008

I love TripAdvisor...

...och för varje resa jag ska göra blir jag mer och mer förälskad. Men - jag utfärdar härmed en varning; den som har lätt för att arbetsfly ska inte sitta här och börja läsa om hotell man bott på förr, för då hamnar man på memory lane och det vet man aldrig var det slutar.

Tripadvisor är en fantastisk tjänst. Man kan hitta tamejsjutton varenda hotell man kan tänka sig och dessutom i många fall få ett antal prisförslag på dessa från olika sajter. Sortera kan man göra på längden och tvären och se bilder och läsa otaliga recensioner. Wonderful.

Nu senast använde jag sajten som hjälp för att boka hotell i NY och Washington. Vilket resulterade i att vi ska bo här:

Hotell Palomar

...och här...

Salisbury

2 kommentarer:

Peter997s sa...

Tja!

Det var verkligen en guldlänk!!! Den ska jag lägga på minnet helt klart.

Åretruntparadiset sa...

peter: Gör det! Lägg den på minnet, alltså!